CHOKLAD!!

Hej!!

Idag har jag varit med mamma på ett choklad utställning (nordiska museet)!!!
Det var jättekul och man fick smaka på typ allt och det var JÄTTEGOTT!!!
Här kommer bilder från dagen....!
Jag ser inte så glad ut....

Gött!!!
OMG!!! STÖRSTA CHOKLADFONTÄNEN EVER!!!!

Marsmallows+ Chokladfontän = GOTT!!!

Choklad!

Mer Choklad!
MER CHOKLAD!!!

Choklad....

Choklad i stora lass!

Vi var inte de ända som var här kan man säga....

Vi köpte lite choklad också....
  1. Choklad till min chokladfontän (jag fick en i julklapp förra året)!
  2. Choklad The!
  3. Lakris-Kola-Choklad (mammas)!
  4. Choklad-pulver (istället för "oboy" så är det bättre kvalitet)
Det var allt för nuet!
Puss&Kram!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0